wtorek, 29 listopada 2016

WIERZĘ BOBOWI.


oszustwo, władza
"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time."
Bob Marley "Get up, stand up"

Ja wierzę Bobowi. Dlatego wciąż mam nadzieję, że w mojej Ojczyźnie coś się zmieni. Mam nadzieję, że pewnego dnia obudzimy się wreszcie i potraktujemy poważnie to, co mamy.


Nie... Nie obudzimy się nagle... Mam nadzieję, że moje pokolenie, będzie tym, które ZACZNIE się budzić, zacznie dostrzegać bezsensowność podziałów, wyciągnie coś ze zła, jakie spotkało naszych pradziadków, dziadków, rodziców.
Jesteśmy bogatsi o doświadczenia poprzednich pokoleń. Musimy tylko te doświadczenia wykorzystać w dobry sposób. Wszyscy razem... Bo tylko, jeśli zrobimy to WSZYSCY dla WSZYSTKICH, a nie tylko dla tych, których lubimy bardziej, lub z którymi się zgadzamy, tylko, kiedy zrobimy to dla wszystkich, dosięgnie to wszystkich. 

Nasza siła jest w niesamowitym dostępie do wiedzy, doświadczeń, przeżyć poprzednich pokoleń, ale też do najnowocześniejszych odkryć, analiz i metod. Nie dajmy się oszukiwać. Bądźmy tymi, którzy udowodnią, że słowa Marleya są najprawdziwszą prawdą. Nie dajmy się oszukiwać.

Napisane przy: Bob Marley "Get up, stand up"
Jadwiga