niedziela, 29 stycznia 2017

DLACZEGO BOISZ SIĘ WYCHODZIĆ Z DOMU?

przemoc, prawa

Czy kiedykolwiek usłyszałeś jaki masz tyłek? 
Czy przyłapałeś kogoś na gapieniu się na twoje piersi? 
Czy zastanawiałeś się, co powiedzą inni o tym, jak wyglądasz? Czy próbowałeś kiedyś wsysać brzuch w obcisłych ciuchach?
Zadawałeś sobie pytanie "Dlaczego tylko 8 na 10?"? 
Czy wierciłeś się kiedyś przed lustrem, żeby zobaczyć, jak wygląda twoja pupa? 
Czy ktoś na ulicy za tobą gwizdał? 
Czy ktoś zwrócił ci kiedyś uwagę, że masz za krótkie spodenki? 
Zbyt obcisłą bluzkę? 
Za duży dekolt? 
Że ubierasz się wulgarnie? 
Nie? Tak? A jakiej jesteś płci?

Dlaczego boisz się wychodzić z domu po zmroku?

5-latek:
- Bo w ciemności są potwory.
5-latka:
- Bo w ciemności są potwory.

10-latek:
- Bo mama powiedziała, że ktoś może mnie zabierać.
10-latka:
- Bo mama powiedziała, że ktoś może mnie zabierać.

15-latek:
- Bo mnie mogą pobić.
15-latka:
- Bo mnie mogą zgwałcić.

20-latek:
- Nie boję się.
20, 25, 30, 35-latka:
- Bo mnie mogą zgwałcić.

Napisane przy: Rag'n'Bone Man "Human"