piątek, 6 stycznia 2017

KOBIETO! ROZMAWIAJ Z MĘŻCZYZNĄ!

piersi, rozstępy, rozmowa


Tak się składa, że większość mojego czasu w szkole spędzam z płcią przeciwną. Bardzo często z tego powodu dochodzi do konfliktów i sprzeczek. I właśnie o relacjach pomiędzy płciami będę dzisiaj pisać. Chcę przytoczyć kilka rozmów ze szkolnego korytarza.


 Postaci:
 Ja, Jadwiga
 Ania -  przyjaciółka
 Marta -  koleżanka
 Patryk -  mój przyjaciel
 Damian -  mój kolega
 Dominik - mój kolega

1.
Patryk: O czym gadacie dziewczyny?
Ania: O ginekologu. Chcesz się przyłączyć?
Patryk siada obok i uczestniczy w dyskusji.

2.
Damian: Ej dziewczyny, a czy da się tak włożyć palec w cycek i dotknąć żeber?
Marta: Jasne, że nie!
Ja: Przecież masz tam gruczoł.
Damian: Gruczoł? To jakie to tak właściwie jest w dotyku?

3.
Ja: Kiedy mówisz dziewczynie, że ma fajny tyłek, to to nie jest komplement.
Dominik: Jak to nie? No wiadomo, że jak słaby to nie, ale jak np. 8/10?
Ania: No nie! To nie jest komplement.

4.
Damian: A ty co nie ćwiczysz leniuszku?
Ja: Okres mam.
Damian: Ok. A tak właściwie, to jakie to jest uczucie?

5.
Damian: Co to są te rozstępy?
Ja: Takie blizny po rozciąganiu skóry. Bo jak nie ma kolagenu w organizmie...
Damian: No ale jak to? Nie ogarniam?
Ja: No bo chodzi o to, że...

Jasne, że dla niektórych takie rozmowy są obrazoburcze, ohydne i niesmaczne. Ale dla moich kolegów, którzy mogą dowiedzieć się czegoś z pierwszej ręki, i dla nas - dziewczyn, które mogą lepiej poznać swoje ciało, odpowiadając na pytania, każda z takich rozmów jest niezwykle ważna. Żyjemy wśród siebie i wszyscy jesteśmy ciekawi drugiego. Tak będzie przez całe nasze życie. Nie odetniemy mężczyzn, a oni nie odetną nas.

Rozmawiaj o okresie, piersiach, ginekologu, rozstępach! Tak! Rozmawiaj o tym z mężczyznami! Będą wdzięczni.

Napisane przy: Cloe x Halle "Drop".
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz