niedziela, 15 stycznia 2017

KOCHASZ SIEBIE?

self love, ćwiczenia, motywacja


Kocham siebie.
Wiem, że jestem świetna.
Jestem świetna, nawet kiedy przez cały dzień nie wstanę z kanapy.
Jestem świetna, nawet kiedy kolejny mój cel został zaprzepaszczony.
Jestem świetna, nawet kiedy przypominam sobie, że po tylu latach życia na tym świecie, nadal jestem sama.
Jestem świetna, nawet kiedy zauważam na swoich nogach następne rozstępy.
Jestem świetna, nawet kiedy po raz kolejny ryczę bez konkretnego powodu.
Jestem świetna, nawet kiedy odpuściłam sobie trening. Znowu.
Jestem świetna, nawet kiedy jestem bogatsza o kolejne dwa kilogramy na wadze.
Jestem świetna, nawet kiedy po raz setny w tym miesiącu usłyszałam "Weź Jadwiga wyluzuj!".
Jestem świetna, nawet kiedy uważam, że wcale nie jestem.

Jesteś świetna, nawet kiedy przez cały dzień nie wstajesz z kanapy.
Jesteś świetna, nawet kiedy kolejny twój cel został zaprzepaszczony.
Jesteś świetna, nawet kiedy przypominasz sobie, że po tylu latach życia na tym świecie, nadal jesteś sama.
Jesteś świetna, nawet kiedy zauważasz na swoich nogach następne rozstępy.
Jesteś świetna, nawet kiedy po raz kolejny ryczysz bez konkretnego powodu.
Jesteś świetna, nawet kiedy odpuściłaś sobie trening. Znowu.
Jesteś świetna, nawet kiedy jesteś bogatsza o kolejne dwa kilogramy na wadze.
Jesteś świetna, nawet kiedy po raz setny w tym miesiącu usłyszałaś "Weź wyluzuj!".
Jesteś świetna, nawet kiedy uważasz, że wcale nie jesteś.

Jesteś świetny, nawet kiedy przez cały dzień nie wstajesz z kanapy.
Jesteś świetny, nawet kiedy kolejny twój cel został zaprzepaszczony.
Jesteś świetny, nawet kiedy przypominasz sobie, że po tylu latach życia na tym świecie, nadal jesteś sam.
Jesteś świetny, nawet kiedy zauważasz na swoich nogach następne rozstępy.
Jesteś świetny, nawet kiedy po raz kolejny ryczysz bez konkretnego powodu.
Jesteś świetny, nawet kiedy odpuściłaś sobie trening. Znowu.
Jesteś świetny, nawet kiedy jesteś bogatszy o kolejne dwa kilogramy na wadze.
Jesteś świetny, nawet kiedy po raz setny w tym miesiącu usłyszałeś "Weź wyluzuj!".
Jesteś świetny, nawet kiedy uważasz, że wcale nie jesteś.

Napisane przy: Beta Radio "Either Way", "Darden Road", "Where Losers Do".
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz