niedziela, 19 marca 2017

SHARE WEEK 2017

rzeczovnik, jaskółczarnia, kornelia o




Trzy niesamowite, silne, ale różne kobiety, które zmieniły moje  życie na zawsze. Które uświadomiły mi ogrom rzeczy. Które udowadniają, że internet jest niesamowitym miejscem, gdzie młode dziewczyny mogą znaleźć mnóstwo wartości. Nie wiem, czy to do nich dotrze, ale mam nadzieję, że ta garstka osób, które tu zaglądają, pokochają miejsca tworzone przez te kobiety, tak samo, jak ja.


  • Rzeczovnik-silna, nieustraszona, pisząca o rzeczy dla nas najważniejszej - o kobiecości Ada. Ogromnie pogłębiła moją świadomość i można powiedzieć, że była pierwszą osobą (poza moją mamą), która pokazała mi co to feminizm. Z każdym wpisem wlewa we mnie coraz więcej wiary w to, że jest jeszcze dla nas nadzieja.

  • Kornelia O... Czyli miejsce tworzone przez kolejną, niesamowitą, świadomą i odważną mamę. Otworzyła mi oczy na sprawy związane z konsumpcjonizmem, marnotrawstwem i brakiem odpowiedzialności. Jej blog jest miejscem, które cały czas motywuje mnie, abym w końcu napisała o swojej przygodzie ze świadomym (nie)śmieceniem. Poza tym Kornelia pokazuje zupełnie inne oblicze feminizmu. Mama trójki dzieci, które sama uczy wszystkiego, czego mnie uczą Grażynki, Bożenki i inne Urszule i Józefy.

  • Jaskółczarnia i piękna Paulina, tworząca jak sama pisze "najbardziej dziewczyńskie miejsce w sieci". Czyli kolejny blog, który przyczynił się do mojego zainteresowania sprawami społecznymi i tym, co się dzieje w społeczeństwie. To tam znajduję potrzebną na co dzień dawkę Girl Power.


Napisane przy: Benjamin Clementine "I won't complain", "London", "Cornerstone", "Condolence"
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz