sobota, 1 kwietnia 2017

50 FAKTÓW O MNIE


Wzięło mnie na nostalgię, dlatego dzisiaj szybciutko napiszę Wam coś o sobie. A nóż ktoś z Was jest do mnie podobny! Czasami zastanawiam się, czy przez to, że piszę o rzeczach uniwersalnych, dotyczących każdego z nas, LUDZKI ARCHIPELAG, nie jest miejscem mało "moim". Jakie macie odczucia? Za mało tu osoby, za dużo anonimowości?
No dobrze, pytanie zadane, to przechodzimy do tej ciekawej  (mam nadzieję) części.


  1. Mam dwa imiona - Jadwiga, Wiesława.
  2. Moje pierwsze imię pochodzi ze staroniemieckiego i oznacza walka, dlatego tak je uwielbiam.
  3. Od ponad 7 lat trenuję Aikido - japońską sztukę samoobrony, która stanowi ogromną część mnie i w ogromnej mierze mnie ukształtowała.
  4. Wierzę w Boga.
  5. Kocham kwiaty na ubraniach.
  6. Moimi ulubionymi owocami są jabłka, a dokładniej szare renety. Zjadam codziennie co najmniej 2 cudeńka.
  7. W szkole uczęszczam do klasy o profilu niemieckim i kocham ten język.
  8. Zawsze mam coś do powiedzenia. Nie koniecznie mądrego.
  9. Mam dwójkę najbliższych przyjaciół w szkole i całą paczkę w moim rodzinnym mieście.
  10. Á propos rodzinnego miasta - jest nim nasza Stolyca ; )
  11. Mam siostrę bliźniaczkę, która jest ode mnie kompletnie inna.
  12. Mam siostrę młodszą o rok i 10 miesięcy, która jest do mnie baaardzo podobna.
  13. Uwielbiam słońce, ma ono na mnie ogromny wpływ. 
  14. Uwielbiam powieści Ewy Nowak.
  15. Moimi ulubionymi sporymi są badminton i jazda na rolkach.
  16. Nigdy nic sobie nie złamałam.
  17. Jestem uzależniona od Bloglovin (tak przynajmniej twierdzi moja przyjaciółka i chyba może mieć rację).
  18. Co najmniej raz dziennie płaczęze śmiechu.
  19. Uwielbiam muzykę Janelle Monáe, PJ Harvey oraz Jacka Whita.
  20. Mam dwa koty.
  21. Moją Moja ulubiona słodycz to ananas.
  22. Jestem przewodniczącą klasy.
  23. Mam manię kontrolowania wszystkiego i wszystkich.
  24. Nigdy nie przeczytałam Quo Vadis (przepraszam mamo).
  25. Uwielbiam się przytulać.
  26. Nie umiem śpiewać. Kompletnie.
  27. Jestem bardzo skrajna w emocjach (popatrz wyżej "kocham", "uwielbiam").
  28. Zawsze chciałam mieć co najmniej  5 dzieci.
  29. Lubię zapach palnej siarki i wędzenia.
  30. Jestem w trakcie odśmiecania mojego życia dzięki zero waste.
  31.  Najwięcej czasu w Internecie spędzam czytając blogi. Popatrz kogo najchętniej.
  32. Uwielbiam mrożone wiśnie.
  33. Nigdy nie używam słowa "nienawidzę". Nigdy.
  34. Kocham fotografię. Moimi najczęstszymi modelami są stare, odrapane kamienice.
  35. Mam ogromną słabość do tiulowych spódnic.
  36. Zawsze chciałam być księżniczką.
  37. Bardzo lubię swoje włosy.
  38. Nie lubię słodzone herbaty.
  39. Moja ulubiulubiona piosenka to "Sinnerman" Niny Simone.
  40. Kiedy byłam mała chciałam zostać aktorką teatralną.
  41. Uwielbiam pinteresta. Cudowne miejsce.
  42. Moją ulubioną księżniczką Disneya jest Bella. Lubię mówić, że dlatego, że to ona uratowała księcia nie na odwrót. Może już w malutkiej Jadwini rodziły się jakieś głosy sprzeciwu?
  43. Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia.
  44. Nie mam Facebooka i nie zamierzam mieć.
  45. Mam fioła na punkcie kolorowych sukien ślubnych.
  46. Nie mam za grosz talentu plastycznego.
  47. Uważam, że przyjaźń na odległość jest przecudowną rzeczą (całuję Sempajów).
  48. Lubię się pakować.
  49. Nie zasnę, jeśli moje biurko nie jest posprzątane.
  50. Najbardziej cenię sobie u ludzi inteligencję emocjonalną  (czyli po prostu tak zwane "dobre serce").
Napisane przy: odgłosy warszawskiej ulicy.
Jadwiga