piątek, 21 kwietnia 2017

NAUCZYCIELE CZYNIĄ ŚWIAT LEPSZYM, CZYLI SZKOLNE ŻARCIKI



Spędzamy z nimi po 7 godzin dziennie, powinni budzić w nas respekt, powinni przekazywać nam wiedzę i budzić ciekawość. Niestety rzeczywistość wygląda odrobinę inaczej. W zamian doprowadzają nas do łez. Czasami są to łzy złości, bezsilności czy załamania, ale dzisiaj mam dla Was to, co jest przyczyną łez znacznie częściej występujących - łez rozbawienia. Wątpię, aby na świecie był nastolatek, który płacze ze śmiechu częściej niż ja. Czy mam ku temu dobre powody? Napiszcie koniecznie.

Nauczycielka niemieckiego:

Do kolegi podając przykład zdania przypuszczającego:
Gdybym mógł użyć Konjuktiv'u (tryb przypuszczający), hodowałbym tygrysa.

"Także teraz proszę nie miauczeć."
"A ja jestem zadowolona, bo znalazłam autobus!"
"Na zakończenie daję wam wolność. Niech każdy napisze 3 dowolne zdania czasowe."
"Także wyrażam teraz swoje niezadowolenie."
"Może być również jakiś spójnik, nie obrażę się."
"To jest właśnie ten ból młodzieży-uczenie się na ostatnią chwilę."
"Ale wy musicie przechytrzyć wszystkie systemy!"


Nauczycielka historii:

"Już Jadwiga koniec z kurtuazją"
"Jeśli ktoś bardzo za dużo myśli."
"Jadwiga nie poczułaś chronologii."

Nauczycielka polskiego - Grażynka:

Rozwiązywanie zadań na lekcji:
Grażynka: "Człowiek może podczas czytania wiersza, wyobrazić sobie opisywaną scenerię." Prawda czy fałsz?
Klasa:Prawda!
Siedząca ze mną Ania (po cichu): Kiedy pani czyta to fałsz.

Grażynka podczas przepytywania mnie z treści "Starego człowieka i morza":
-Gdzie łowił ryby?
-W morzu.
-Dobrze.
I jak tu nie wybuchnąć śmiechem podczas odpowiedzi? No jak?

"A jak ktoś jest niecierpliwy, to niech układa zdania podrzędnie złożone z podmiotowym, okolicznikowym, przydawkowym."

"No to by już wskazywało na jakieś zaburzenia, jeśli uczeń chce pracować w ogrodnictwie, a idzie do szkoły budowlanej."

Nauczycielka angielskiego;
Do gadającego ucznia: "Zniknij z powierzchni."

Nauczycielka fizyki:
"Czyli ja teraz muszę wejść pod tablicę."

Napisane przy: Outkast "Bowtie"
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz